יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

בגדי קיץ (Nono)

אין כמו הסתיו כדי להראות מה תפרתי בקיץ. מה, לא?



ממש כמו השמלות המוצלחות שיש לפעמים ב-FOX, שהן טריקו, קלילות, נוחות, נמתחות והכי חשוב (לפי הקטנטונת) עם כיסים!
הכי כיף לקבל שמלה עם כיסים וישר למלא אותם בחול. זה בעצם אתגר לאמא: גילית מאיפה מגיע החול? זכית בטיטוא חינם!


עדיין לא ניסיתי את הגרסה השנייה של השמלה, ללא הכיסים ועם שתי רצועות בד בחצאית. יש לי תחושה שנחכה לקיץ הבא... או אולי נאלתר שרוולים ארוכים?

בכל מקרה, ההדרכה מצויינת, הגזרה זמינה ב-pdf ונוחה מאוד. מומלץ למתחילות בעולם הבגדים.

אם כבר קיץ, אז גם כובע, לא? 
אני חולה על הכובעים של מיננה, "כובע טמבל" קלאסי או כובע דייגים, אם תרצו. והנה, מצאתי גזרה חינמית של Oliver + s, שהחליטו שקוראים לזה "כובע דלי". למה? כובע (אוי, אני מצחיקה את עצמי!).
יש די הרבה בלוגריות שמהללות את הבגדים שלה, אבל הגזרות יקרות מדי, לטעמי. אז כשיש חינם, לא תיקח? הרי פה זה ישראל... :-)

הבעיה עם הדרך שבה הם תופרים את הכובע, היא שנדרשת תפירה ביד ("שאני אשפשף???" ). מסתבר שלא רק אני חושבת שתפירת בגדים ביד זה איכסה: A Little Grey כתבה הדרכה מצולמת, איך לתפור את הכובע ללא תפירה ביד, ויש לה גם הסבר על איך להאריך את שולי הכובע, אם אתם מעוניינים.

דוגמנית הבית


זאת למעשה הייתה הגרסה הראשונה שתפרתי, והכובע הזה כרגע מתגלגל לו אי שם על החוף ברודוס. אולי איזה Nemo חובש אותו בים.
מאז נתפרה גרסה שניה, עם הרבה פחות טעויות:





הבד הזה משגע בעיניי. Flea Market Fancy, של Denyse Scmidt. 

עשיתי גם נסיון הגדלה למבוגרים (בשבילי, כמובן). הסתמכתי על הגזרה של Monkey See, Monkey Do. לא מתאים לי לראש. כמה עצוב.

טוב, תמיד יש את הקיץ הבא לנסות שוב. נסיים בטעם טוב, הנה תמונה.


להתראות!
Nono

5 תגובות:

  1. אם את רוצה כובע לעצמך הגדילי את הגזרה מעט במכונת הצילום (נניח 110%). זה מה שאני עשיתי ועבד מצויין!!

    השבמחק
    תשובות
    1. רעיון מצויין. ננסה! (בקיץ הבא? :) )

      מחק
  2. הכובע מקסים. אני מחפשת גזרה כזו בנרות, כי למצוא כובע כזה לילדות בגילאים שמעבר לשנתיים זה קרוב לבלתי אפשרי. ואם את רוצה לעצמך משהו דומה, ולא איכפת לך לשלם, אני מצאתי באליאקספרס כובעים כאלה ב- 10$.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אבדוק את אליאקספרס... עוד לא ניסיתי.
      תודה!

      מחק
  3. נראה מטריף! בא לי כבר להתחיל :) שאלה אחת- איזה סוג בד צריך לכובע?
    תודה רבה!

    השבמחק